A védőeszköz automaták üzemeltetése egyszerűen kontrollálható,
személyre szabott és költséghatékony.
1
Felmérjük
Felmérjük jelenlegi védőeszköz felhasználását, és a vállalata számára legoptimálisabb megoldást javaslunk.
2
Kihelyezzük
Védőeszköz kiadására, tárolására alkalmas automatákat kihelyezzük az üzemben, amiből munkatársaik felvehetik a szükséges eszközöket.
3
Használják
A dolgozók saját belépő kártyájukkal használhatják a védőeszközkiadó automatát. A kártyát a gépen kiépített olvasóhoz kell érinteni, és máris felveheti a munkájához szükséges védőeszközt.
3
Kontrolláljuk
Az elhelyezett védőeszközautomatákban levő GPRS alapú távfelügyeleti rendszer minden tranzakciót eltárol a rendszer szerver számítógépén. Interneten keresztül lekérdezhető kártyánként a havi, heti, napi tranzakció. Minden kártyának saját kódja van, ehhez lehet nevet is rendelni. Különböző listák, elszámolások kérhetők le a képernyőre vagy a nyomtatóra. A listák lekérését csak az arra jogosult személy kezdeményezheti, ezt jelszavas védelem biztosítja. Egyben figyeli a forgalmat, beállítható, hogy 20%-ra csökkent árukészletnél akár SMS értesítést küldjön a feltöltést végző személynek, így megelőzhető az áru kifogyása. Bármilyen felmerült problémáról azonnali információt kapunk.
Kérje ajánlatunkat automata kihelyezésre